Picoworkers İnceleme - Basit Görevler İle Para Kazan



Picoworkers, 2013 yılında açılan görev yap para kazan formatında bir web sitesi. Ben 2014 yılında siteyi kullandım ve birkaç kez de ödeme aldım. Fakat; Paypal Türkiye de yasaklanınca bırakmak zorunda kalmıştım.Birkaç gün önce benzer web siteleri araştırırken bu sitenin devam ettiğini ve şuan kullanabileceğim ödeme yöntemlerini görünce tekrar üye oldum :) Şuan çok fazla kazancım yok fakat birkaç dolar kazanayım sonra site hakkında bir şeyler yazarım ya da videosunu çekerim diye düşünürken unuttuğumu ve aynı zamanda vakit kaybettiğimi fark edince yazmak istedim :)



DİKKAT: Siteye ilk üye olduğunuzda, kategoriden özellikle yapmak istediğiniz görev alanlarını seçebilirsiniz. Sosyal medya, üyelik görevleri ve reklam tıklama şeklindeki görevleri ya da sırala kısmından en yüksek, en yeni ve kripto paralar ile ilgili görevleri seçebilirsiniz. 

Basit görevleri yapmaya çalışın yani birden en yüksek ödemeli görevleri yapmayın, ben yaptım siz yapmayın :) sebebini açıklayacağım. 


Bu şekilde yüksek ödemeli görevler genelde KYC zorunluluğu isterler bu yüzden görevi yapıp yapmamak kendi iradenizdedir. Yukarıdaki görevin onaylanma süresi 3 gün olarak gösteriliyor yani 3 gün onaylanmasını beklemelisiniz. İşveren en fazla 7 gün içerisinde görevinizi onaylamak zorunda ve hariç tutulan ülkeler kısmında Türkiye var ise görevi yapmamalısınız. İşveren bilgilerini görebilmek için 2.seviye olmalısınız


sarı renk : onaylanması bekleyen 
kırmızı renk: reddedilen görev 
yeşil renk : onaylanan görev 

Reddedilen görevlerimle ilgili bir detay ve dikkat edilmesi gereken bir noktayı belirtmek istiyorum. Aynı zamanda sinirimi de atmak istiyorum :)




Picoworkers"da birTürk"e denk geldim. Türk olmasını özellikle belirtme sebebim; Yukarındaki görüntüde görevin onaylanmama sebebi : ülkeniz görev için uygun değil. fakat; hariç tutulan ülkeler listesinde Türkiye olmamakla birlikte görevi veren kişi de Türkiye de yaşıyor. 

Ben siteye üye olduğumda 3 tane yüksek ödemeli görev yaptım ve 3 görev bu arkadaşın imiş. 3 görevin 3"ünü de haksız yere reddetti ve site yönetimine durumu bildirdim. İlk dikkat kısmında yeni üye olduğunuzda yüksek ödemeli görevlerden başlamayın diye uyarma sebebim; 2.seviyeye geçmeden görevi veren profilin kim olduğunu göremiyorsunuz ve bu Türk arkadaşın taktiği; yüksek miktar belirtip görevleri onaylamamak üzerine. Memnun kalma sebebinin altındaki katılmıyorum kısmına tık yapabilir ve şikayetinizi yazabilirsiniz.


Bu sitenin anketlerini seviyorum çünkü diğer yabancı anket siteleri gibi son soruda, bu ankete uygun değilsiniz diyerek elemiyorlar :)

Tüm zamanların başarı oranı: ne kadar çok onaylı göreviniz varsa o kadar yüksek puanınız olur bu da aslında düşük ücretli görevleri yapmak için bir sebep ve bu puan %75 üzerinde olmalı. Reddedilen görevler puanınızı düşürür. Puanınız çok fazla düşerse 30 gün görev yapmanız yasaklanır ki sitede nelerin puanı arttırdığı ya da azalttığı detaylı açıklanıyor.

geçiçi başarı oranı: 50 gün içerisinde yapılan görevlerin puan yüzdesi ve bu da %75 üzerinde olmalı. Bu oran beklemekte olan görevleriniz çok fazla ise düşük gösterilir. 

Sitede görevleri seçerken " memnun olarak derecelendirilen görevler" kısmını seçerek güzel bir başlangıç yapabilirsiniz. 

Picoworkers"da hem görev yapıp para kazanabilir hem de görev ekleyebilirsiniz ve bir hesap ile hem işveren hem de çalışan olabilirsiniz .1"den fazla hesap açmak, defalarca eksik-yanlış kanıt göndermek hesabınızın kapanmasına sebep olur.


DİKKAT : Görev veren kişi sizden kart bilgilerinizi, alışveriş yapmanızı, ücretsiz deneme sürümü oluşturmanızı ve sahte yorum yapmanızı istemeyez. Tek bir görevde 3"den fazla bağlantılı görev de veremez. Mesela instagram hesabımı takip et, son fotoğrafımı beğen ve aynı zamanda yorum da yap şeklinde görev veremez. Bu gibi durumlarda görevleri bildirebilirsiniz. 



DİKKAT : Siteye üye olduğunuzda yaptığınız görevler arasında 180 saniye bulunur yani bir görevin ardından hemen ikinci bir görevi yapamazsınız. Memnun olmayan olarak derecelendirilmiş görevlerinizden dolayı 20 saniye ve yanlış kanıt gönderdiğinizde 60 saniye ceza alırsınız. Memnun edilen her görevinizde zamanlayıcıdan 10 saniye azalır. Ödeme alabilmek için zaman aralığınız 0 olmalı. Yani çok fazla memnun edilen göreviniz bulunmalı. Onaylanmasını beklediğiniz görevleriniz fazla ise bu süreyi de yüksek olarak görebilirsiniz. 

Sitede davet ettiğiniz arkadaşlarınızın işveren olarak kullanırlar ise yatırdıkları paranın ve çalışan olarak kullanırlar ise yapılan görevlerin %5"ini kazanırsınız. 


Siteden ödeme alabilmek için 5 dolar+ biriktirmiş olmalısınız. 10 gün içinde ödemeniz yapılır. 


Ülkenizde bulunan ya da diğer ülkelerdeki insanların siteyi kullanırken ne kadar kazanç elde ettiklerini işçi sıralaması kategorisinden görüntülüyebilirsiniz. 










































Yorumlar